poniedziałek, 21 września 2015

University



Tomorrow is my first official day at uni! I'm feeling quite prepared at the minute as I have my outfit sorted and everything I need to bring.I have a feeling that I will probably get really nervous when I get off the train tomorrow.  3 of my best friends are at the same uni as me and I have already made loads od friends during the induction week so I am hoping I will see one of them when I walk in☺️ I was very positively surprised that in Uni you could honestly talk to anyone and everyone is so friendly and talks away which makes the step of becoming more independent a lot easier. Making friends wasnt so easy for me at the start of my journey in a different country but I think I have gained confidence and its not a problem now, i even tell people I'm from Poland a lot quicker then I would when I was younger as I was scared they wouldnt want to talk to me ... 

Good luck to everyone starting Uni tomorrow or soon. :)  



Jutro mam pierwszy oficialny dzien studiow, na obecna  chwile czuje sie dosyc przygotowana, wybralam juz kreacje na jutro i przygotowalam wszystko co chce zabrac. Pomimo tego mam takie przeczucie ze, jak wyjde z pociagu to zaczne sie bardzo denerwowac... Moje 3 przyjaciolki tez chodza do tej samej uczelni co ja, poznalam tez pare fajnych ludzi w zeszlym tygodniu podczas  "indoction week"  wiec mam nadzieje ze, zobacze jedna z nich niedlugo po tym jak wejde do uczelni. Bylam bardzo pozytywnie zaskoczona ze na studniach mozna naprawde porozmawiac z kazdym oraz z, kazdy jest bardzo sympatyczny i bardzo rozmowny to sprawia ze ten krok do samodzielnosci staje sie prostszy. Nowe znajomosci na poczatku mojej przygody przeprowadzenia sie do innego kraju  nie byly dla mnie prosta sprawa ,ale teraz czuje ze, stalam sie bardziej pewniejsza siebie i teraz nie jest  to dla mnie problemem . Nawet mowie ludzia ze jestem z Polski ,chociaz wczesciej nie wychylalam sie z tym bo balam sie ze nie beda chcieli ze mna rozmawiac ... 

Powodzenia dla wszystkich ktorzy zaczynaja studia jutro lub w najblizszym czasie! 
Ustalilam sobie ze bede pisala jeden post dziennie i postaram sie tego trzymac! 

Natka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Natalia, 20 , UK/Warszawa