piątek, 25 grudnia 2015

Swieta :)


 Dawno nie dodawalam  posta ale ostatnio udalo mi sie porobic troche zdjec wiec wkoncu sie zebralam i prosze ;D
Zdjecia sa rozne, ale jednak wiekszosc jest takich Swiatecznych! Jest tez pare moich chociaz malo dlatego ze ja mam bardzo niska samokrytyke i rzadko mi sie podobaja zdjecia ktore robi ktos ale juz mam pisalam do mojej znajomej i moze w nowym roku uda nam sie zrobic taka profesjonalna sesje z fajna stylizacja! :)

Ja czas swiateczny ogolnie bardzo lubie, lecz zawsze sa one dla mnie jednak troche smutne i czasem sie doluje ze nie moge byc z moja rodzina w Polsce :( w tym roku nie moglam poleciec poniewaz w pracy nie mozemy brac wolnego w grudniu :( ale mam nadzieje ze w przyszlym roku mi sie uda, bo bardzo tesknie za pelnym stolem i taka prawdziwa rodzinna atmosfera. Ciesze sie ze moglam spedzic Wigilie z moimi bliskimi, rodzicami i bracmi a dzisaj ide do mojej przyjaciolki na tradycyji Christmas Dinner tutaj w Irlandii , nie moge sie doczekac!
( tutaj link do mojego filmu o tym jak ciezko jest by Imigrantem zapraszam do obejrzenia)

https://www.youtube.com/watch?v=IwbDfJoCkm4 


Mam nadzieje ze wam pieknie mijaja Swieta i ze usmiechy nie schodza z waszych twarzy! Zycze wam duzo zdrowka i radosci! Dzisaj nie przejmujcie sie niczym, glowy do gory i odpoczywajcie i jedzcie ile wlezie!

Wielkie Buziaki :*
Natkaa


ps.zapraszam na Instagrama :@nataliiaa22






























1 komentarz:

  1. Swietne zdjecia :) Masz buty swietne *o*

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Natalia, 20 , UK/Warszawa