czwartek, 25 lutego 2016

London ♥


Witam was kochani :)

Dzisaj post o moim 3 dniowym wypadzie do Londynu! Napisze troche wiecej niz zwykle ale tez nie za duzo bo mam mnostwo zdjec ktore chce wam pokazac :) 

Do Londynu polecialam z moja przyjaciolka Gosia byla to spontaniczna decyzja ktora podjelysmy jakos na poczatku roku. Gosia juz kiedys byla w Londynie wiec byla bardziej obeznana w terenie hehe ale mysle ze razem super sie zgralysmy i udalo nam sie nie zgubic (tylko raz nie umialysmy wyjsc z podziemi ale to tylko w pierwszy dzien) pozniej juz nie mialysmy problemu :D Londyn jest bardzo duzym miastem dlatego tez ilosc ludzi na ulicach jest ogromna! Szczerze mowiac odzwyczailam sie od tego troche odkad mieszkam w malym miasteczku :) 

My mieszkalysmy w hostelu na Oxford Street i jestem naprawde pod wrazeniem standardu jaki zastalysmy. Zostanie w hostelu jest o wiele tansze niz w hotelu ,co oznacza ze mozna wydac wiecej na zakupach :D Nasz hostel byl bardzo blisko sklepow, metra, Tesco i przystankow autobusowych. W pierwszy dzien metrem jezdzilysmy chyba z 20 razy a potem okazalo sie ze wszystko jest blisko naszego hostelu i na pieszo moglysmy dojsc do Big Bena, Buckingham Palace, London Eye, Picadilly Circus itp:) jak ktos chce sie dowiedziec jakie bilety najlepiej kupic albo co sie najbardziej oplaca czy tez  wiecej o hostelu to piszcie w komentarzach lub na Instagramie ( nataliiaa22) chetnie pomoge i odpowiem na wasze pytania :) bylam tam 3 dni ale czuje sie nawet obeznana haha :) Bardzo duzo chodzilsmy i bylysmy padniete na koniec dnia ale to znaczylo ze bardzo duzo 
widzialysmy i moglysmy porobic wiecej zdjec :D 

Troche zakupow tez zrobilam ale nie duzo poniewaz mialam tylko bagaz podreczny i nie mialam miejsca:( Kupilam bluzke w H&M na przecenie za £5, jest to bluzka ze smiesznym nadrukiem jak bedziecie chcieli to pokaze na snapie (n_atalia22), spodnie z holistera, dresowe takie przylegajace do ciala :D uwielbiam je! Bielizne w Pink(VS) i jeszcze bluzke W Zarze czarna z wiazaniami. Londyn cenowo jest podobny  do Irlandii Polnocnej ale mysle ze jak sie przylatuje z Polski to roznica jest.. 

Podsumowujac byl to bardzo udany wyjazd! Bardzo sie ciesze ze polecialam tam wlasnie z Gosia, jobydwie bardzo lubimy zdjecia i duzo mamy takich samych zainteresowan wiec wycieczka byla bardzo udana! 
Kiedys musze zabrac tam mojego chlopaka mysle ze jemu tez sie tam spodoba :D 
Najfajniejsza atrakcja z wyjazdu to zdecydowanie Sky Garden!!!! Zakochalam sie w tym miejscu! My bylysmy tam o 6 (po 6 nie trzeba miec rezerwacji) wiec cale miasto bylo oswietlone i byl to niesamowity widok! Zdjecia beda na dole ale trzeba to zobaczy na zywo zeby zrozumiec jak tam jest pieknie ;D 

Ps. Jeszcze tyle bym wam mogla opowiedziec ale to juz moze jak zadacie jakies pytania to wtedy konkretnie bede mogla wam odpowiedziec na pytania i podzielić sie moimi przeżyciami :) 

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie! 
I czekam na pytania lub komentarze i jeszcze raz zapraszam na instagram :*























                                                                                                   








                                    




Teraz zdjecia z telefonu :) 



                                     






















3 komentarze:

  1. Swietne buty w panterke :) Pozdrawiam

    http://violaroth.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia! Zazdroszczę Ci tego wypadu do Londynu haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń

Natalia, 20 , UK/Warszawa