sobota, 12 września 2015

pierwszy wpis!

Moj film ktory zrobilam o tym jak ciezko jest sie przeprowadzic z Ojczyzny do obcego kraju


Bardzo dlugo zastanawialam sie nad zalozeniem bloga... i wkoncu sie zdecydowalam ! ( nie mam na laptopie polskich znakow interpunkcyjnych)  Nazywam sie Natalia, mam 18 lat  i mam zamiar prowadzic bloga o moim zyciu, a wiec beda posty  o mojej przeprowadzcce do Irlandi Polnocnej , zwiazku , fotografie (poniewaz jest to moja pasja i chcialabym , aby rowniez w przyszlosci stalo sie to moja codzienna praca), chce tez udzielac sie o modzie, robic sesje i wogole  mam duzo roznych pomyslow , ktore  mam nadziej ze  uda mi sie zrealizowac. Moim  marzenie od dawna bylo stworzenie czegos co bedzie interesowalo innych a moze i nawet inspirowalo :) 
Sama tez nie wiem czy pisac po polsku czy po angielsku ale narazie bede trzymac sie jezyka polskiego, jesli pojawia sie bledy w pisowni to dlatego , ze nie mieszkam w Polsce juz od 8 lat i ucze sie w szkole angielskiej ( co mnie w zasadzie nie usprawiedliwia ale ... ) Na poczatku chcialabym  przedstawic wam  moja historie i dlatego tez dodalam link filmu ktory zrobilam do szkoly! Duzo jeszcze musze sie nauczyc o robieniu bloga i musze go udoskonalic ale ciesze sie ze wkoncu to zrobilam i ,ze pisze swoj pierwszy post! Na dzisaj to starczy ale zycze milego ogladania i piszcie co sadzicie o filmie :) 
Pozdrawiam Serdecznie :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Natalia, 20 , UK/Warszawa