niedziela, 8 listopada 2015

Troche o mnie !

Dlatego ,ze dopiero zaczynam bloga to pomyslalam ,ze powinnam sie w jakis sposob przedstawic, opowiedziec cos o sobie. 
To moze zaczne od tego ze mam 18 lat(niedlugo juz 19)  i od 9 juz lat mieszkam w Irlandii Polnocnej.  Chodze tutaj  na studia,  wybralam kierunek Media z Biznesem. Jednak  nie jestem pewna czy  dobrze zrobilam decydujac sie isc na studia.  Z dnia na dzien coraz bardziej mysle o tym ,aby jednak je rzucic i  zajac sie bardziej intensywnie fotografia, robieniem roznych kursow, podrozowaniem itp. Daje sobie czas do kolejnego semestru a potem zobaczymy jak to bedzie.  :) Pracuje w Adidasie tutaj w Irlandii Polnocnej i jestem czesto mila niespodzianka dla Polakow ktorzy wstydza sie po angielsku zapytac o cos osoby pracujace w sklepie wtedy ja wkraczam do akcji haha !

Marze o tym aby kiedys fotografia stala sie moim “pomyslem na zycie”, mam przed soba jeszcze bardzo bardzo duzo nauki i godzin praktyk ale mam nadzieje , ze uda mi sie kiedys spelnic to marzenie! 
 To takie male drobnostki a reszte pewnie dowiecie sie przez nastepne posty a niedlugo moze tez przez filmiki  

Tutaj pare zdjec z mojego zycia chociaz I tak wszystko dodaje na Instagrama @nataliiaa22 zapraszam! 

Natkaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Natalia, 20 , UK/Warszawa